Tijdens de h3h biënnale zijn bezoekers uitgenodigd deel te nemen aan een online publieksonderzoek. 41% van de genodigden heeft de enquête ingevuld.
- 59 % van de bezoekers kwam uit Noord-Brabant en 31% uit de Randstad. De overige uit de rest van Nederland en het buitenland.
- 63 % van de bezoekers heeft ook de vorige biënnale in 2021 bezocht.
- 70% van het publiek gaf de h3h biënnale het cijfer 6 tot en met 8.
- 25% gaf het cijfer 9 en 10. Het gemiddelde rapportcijfer komt daarmee uit op 7,8.
- De meerderheid vindt de biënnale innovatief (59%) en onderscheidend (70%) ten opzichte van andere culturele activiteiten in de regio.
- Een NPS-score van + 22, dat betekent dat de klanttevredenheid hoog is. Twee van de vijf bezoekers geven een score van 9 of 10 wanneer hen gevraagd wordt in hoeverre zij een bezoek aan de h3h biënnale zouden aanbevelen aan anderen.