Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen beantwoorden we hier. Staat je antwoord er niet tussen? Stuur dan een mail naar: info@h3hbiennale.nl.

De h3h biennale wordt georganiseerd door een stichting. De directeur werkt samen met een klein projectteam om de kunstmanifestatie te organiseren. We doen er alles aan om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, maar hopen op je begrip als het wat langer duurt.

Tickets
Heb je hulp nodig met vragen over je ticket(s), tickets wijzigen of het bestelproces? Neem dan contact op met onze ticketprovider Global Ticket.

Er staat op mijn ticket een tijdslot van 16:00 of 17:00 uur, hoe kan dit?

In het besteloverzicht en op het ticket kan een tijdstip van 16:00 uur worden genoemd.

In het besteloverzicht zie ik 17:00 staan.

Deze tijdsloten zijn niet van toepassing, je ticket is de hele dag geldig van 10.00 tot 17.00 uur.

Tjdens de eerste dagen van de kaartverkoop hadden we te maken met een technische fout in het ticketsysteem. En 17:00 geeft de eindtijd aan. De deuren van de h3h biënnale sluiten om 17:00 uur.

Ik heb tegelijk een rondleiding en een entreeticket gekocht. Op mijn entreeticket staat ook de tijd van mijn rondleiding. Ik mag toch wel om 10:00 uur naar binnen?

Het tijdstip van de rondleiding is niet leidend voor je entreeticket. Dit heeft te maken met een technische instelling in ons ticketsysteem. Je entreeticket is altijd geldig van 10.00 tot 17.00 uur.

Moet ik bij een Meerdagenkaart de dagen vooraf al kiezen?

Nee, dat is niet nodig. Je kunt zelf kiezen op welke drie dagen je komt en hoeft dit niet vooraf aan te geven. Je e-ticket kan tot maximaal drie keer worden gescand.

Ik heb een vraag over mijn tickets

Heb je hulp nodig met vragen over je ticket(s) of het bestelproces? Neem contact op met onze ticketprovider Global Ticket. KLIK HIER.

Wanneer zijn er rondleidingen?

Rondleidingen worden aangeboden maandag, woensdag t/m zondag om 10.30 uur, 13.00 uur en 14.00 uur.

Ik zie geen rondleiding staan in de ticketshop

Je kunt HIER een rondleiding boeken. Een rondleiding is alleen online te koop.

Een rondleiding is alleen geldig in combinatie met een entreeticket op dezelfde dag.

Ik heb al entreetickets gekocht, kan ik ook nog een rondleiding boeken?

Ja, dat kan. Je kunt HIER een rondleiding boeken en betalen. Je kunt de 2e stap tijdens het bestelproces overslaan. Let op dat de entreekaarten dezelfde datum als de rondleiding hebben.

Hoe groot is de groepsgrootte bij een rondleiding?

De groepsgrootte per rondleiding is maximaal 15 personen.

Is een rondleiding inbegrepen bij de prijs van een entreeticket?

Nee, een rondleiding zit niet inbegrepen in de prijs van een entreeticket. Een rondleiding koop je voor € 7,- per persoon. Een ticket voor een rondleiding is alléén geldig in combinatie met een entreeticket op dezelfde dag.

Kan ik ter plekke een rondleiding boeken??

Nee, rondleidingen zijn alleen online te koop.

Ik heb tickets besteld, maar ontvang geen e-mail met een bevestiging

Controleer je mail, ververs je scherm, download je nieuwe e-mails en kijk eerst of de e-mail niet in je SPAM of ongewenst e-mail terecht is gekomen.

Toch geen e-mail met tickets ontvangen? Neem contact op met onze ticketprovider Global Tickets

Waar is de hoofdingang en entree van de h3h biënnale?

De hoofdingang van de h3h biënnale bevindt zich aan de Monnikendreef, tegenover de tijdelijke parkeerplaats.

Vul op de navigatie Monnikendreef in. Er is geen huisnummer.

Parkeren kan alleen op de aangegeven parkeerplaats aan de Monnikendreef (achter de Sint Paulusabdij).  Een parkeerkaart koop je vooraf online of ter plekke contactloos bij de parkeerplaats. Met een parkeerkaart kun je één auto, één dag parkeren.

Wanneer moet ik mijn parkeerkaart laten zien?

Je parkeerkaart is een inrijkaart. Laat bij de ingang van de parkeerplaats je e-ticket zien. Daar wordt je ticket gescand.

Is een parkeerkaart inbegrepen bij de prijs van een entreeticket of een Meerdagenkaart?

Nee, een parkeerkaart koop je naast een entreeticket of een Meerdagenkaart. Een parkeerkaart koop je los en zit niet in de prijs inbegrepen.

Moet je een parkeerkaart vooraf online kopen? Of kun je ook ter plekke een parkeerkaart kopen?

Je kunt een parkeerkaart vooraf online kopen. Maar je kunt ook ter plekke bij de ingang een parkeerkaart kopen.

Ik heb entreekaarten gekocht, maar kan toch niet komen

Gekochte tickets worden niet terug betaald. Je kunt je ticket wel omruilen naar een andere dag. KLIK HIER

Kan ik mijn entreekaarten (zelf) omruilen naar een andere datum of tijdsvak?

Ja, dat kan. Je kunt je ticket omruilen naar een andere dag. KLIK HIER

Kan ik de route ook fietsend of met de auto doen?

Nee, dat kan niet. De expositie vindt plaats in delen van de kloostergebouwen, de kloostertuinen, de kloosterkerken en in andere monumentale gebouwen van het gebied de Heilige Driehoek. Deze zijn ontoegankelijk voor fiets en auto.

Kan ik vooraf een tafel reserveren voor de lunch bij de Kloosterhoeve?

Nee, dat kan niet. Vooraf reserveren is niet mogelijk bij de Kloosterhoeve.  Je kunt er alleen contactloos betalen. Er is geen kassa of geld aanwezig, dus er kan niet contant worden betaald.

Bij Restaurant-Wijnhuis De Blauwe Camer kun je vooraf wel reserveren.
Vooraf reserveren kan via de website.

Zijn er audiotours beschikbaar?

Nee, er zijn geen audiotours beschikbaar. Je kunt wel, als er plaats is, deelnemen aan een rondleiding. Een rondleiding kun je alleen online boeken.

Kan ik mijn E-ticket omruilen voor een andere dag?

Ja, dat kan, mits er nog tickets beschikbaar zijn. Ga daarvoor naar de ticketsupportpagina onze ticketprovider. 

Is er een route of plattegrond beschikbaar?

Ja, de plattegrond van de route kun je hier downloaden.

Mag je de kunstwerken aanraken?

Nee, je mag de kunstwerken niet aanraken.

Ik ben iets verloren of kwijtgeraakt op het terrein of tijdens mijn bezoek aan de h3h biënnale

Stuur een e-mail naar: info@h3hbiennale.nl of bel 0162 – 74 90 14. (Alleen tijdens de h3h biënnale van 3 juni t/m 16 juli 2023. We zijn bereikbaar van 10.00 – 17.00 uur, behalve op dinsdag.)

Mag ik zelf meegebracht eten of drinken nuttigen?

Er zijn goede horecagelegenheden op het terrein aanwezig. Eigen eten en drinken nuttigen op de terrassen en in de kloosters is niet toegestaan.

Is de h3h biënnale toegankelijk voor mindervaliden?

Ja, maar houdt er rekening mee dat de looproute ongeveer 1,5 km. lang is. Het pad is niet overal bestraat, je wandelt ook over tuinpaden en klinker- en grindpaden. Houd daar rekening mee. In het klooster Sint-Catharinadal is er één ruimte die voor personen in een rolstoel niet toegankelijk is. De trap is te steil om hiervoor een voorziening aan te leggen. We hopen op je begrip.

Is er een invalidentoilet aanwezig?

Ja, bij de Kloosterhoeve zijn de toiletten ook toegankelijk voor minder validen.

Is er een ruimte waar ik mijn baby kan verschonen aanwezig?

Ja, dat kan bij de toiletten in de Kloosterhoeve.

Kan ik een factuur met btw ontvangen voor mijn bestelling?

Nee, dat is niet mogelijk. In je besteloverzicht staat de btw wel vermeldt. Groepen met meer dan 15 personen die reserveren ontvangen wel een factuur met btw.

Kan ik een rolstoel, rollator, krukje of kinderbuggy lenen?

Nee, deze zijn helaas niet beschikbaar.

Kan ik mijn hond mee naar binnen nemen?

Nee, honden en andere huisdieren zijn niet welkom op het terrein. Alleen erkende hulphonden mogen mee naar binnen.

Mag ik ergens roken op het h3h biënnale terrein?

Roken is alleen toegestaan buiten op het terras van de Kloosterhoeve.

Voorwaarden E-tickets

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle online aankopen van entreetickets voor de h3h biënnale. Als je tickets koopt via onze ticketshop ga je akkoord met deze voorwaarden.

  • Iedere bezoeker moet een geldig entreebewijs kunnen tonen.
  • Mobiele of papieren e-tickets worden gescand bij de entree. Je ontvangt daar een polsbandje waarmee je de hele dag entree hebt tot het h3h biënnale terrein en de open gestelde kloostergebouwen.
  • Bezoekers met een Meerdagenkaart, Jongeren- of Studententicket worden geacht hun ID of paspoort te tonen bij de ingang.
  • Toegang voor studenten met een Studententicket is alleen van toepassing met een geldige studentenkaart.
  • Alle e-tickets zijn voorzien van een unieke QR code die één keer toegang geeft tot de h3h biënnale. (Meerdagenkaarten uitgezonderd)
  • Meerdagenkaarten zijn 3 dagen geldig. De dagen zijn op basis van vrije keuze, men hoeft niet vooraf aan te geven wanneer men komt.
  • Reguliere kortingen zijn helaas niet geldig. (zoals bv. Museumkaart, VriendenLoterij VIPkaart, Vereniging Rembrandt, ICOM/CIMAM en CJP)
  • Je ticket is geldig op de door jou gekozen datum, het ticket is niet geldig op een andere datum. 
  • Het e-ticket is niet inwisselbaar voor geld. Gekochte tickets kunnen niet worden terugbetaald. Omruilen naar een andere datum (of tijd) kan wel, als er genoeg kaarten beschikbaar zijn. Ga daarvoor naar de pagina van onze ticketprovider Global Support.
  • Op alle verkopen via deze website en de ticketshop is het privacy statement van toepassing.
  • Met het betreden van het h3h biënnale-terrein ga je akkoord met onze huisregels. 

Voor alle vragen over e-tickets en hulp bij het bestellen verwijzen we je naar onze ticketprovider Global Support.

HUISREGELS

Respecteer het kloosterleven
De h3h biënnale vindt plaats in het kloostergebied ‘De Heilige Driehoek’. De drie kloosters hebben een actief kloosterleven dat ook tijdens onze kunstmanifestatie gewoon doorgaat. Wij gaan daar als organisatie respectvol mee om en vragen dat ook van onze bezoekers. Blijf op de wandelpaden, er wordt duidelijk aangegeven waar je wel en geen toegang hebt.

Gebedsdiensten
In de kloosterkapellen worden dagelijks gebedsdiensten gehouden. Tijdens de diensten is bezichtiging niet mogelijk en er mogen geen foto’s gemaakt worden. Wel ben je welkom om deel te nemen aan een gebedsdienst.

Honden
Honden en andere huisdieren zijn niet welkom op het terrein. Alleen erkende hulphonden mogen mee naar binnen. 

Kunstwerken
Je mag de kunstwerken niet aanraken.

Eten, drinken en roken
Eigen eten en drinken nuttigen op de terrassen en in de kloosters is niet toegestaan. Roken is alleen toegestaan buiten op het terras van de Kloosterhoeve.

EHBO
De organisatie is niet aansprakelijk voor eventueel letsel. Op het terrein is EHBO aanwezig.

Verlies of diefstal
De organisatie is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van persoonlijke eigendommen. Gevonden voorwerpen kun je afgeven aan één van onze medewerkers, herkenbaar aan een groen poloshirt.

Volg de instructies van de medewerkers op In situaties waarin de huisregels niet voorzien beslist de organisatie.